Komedo.fi - Ihonhoitoalan verkkomedia

Nettidiilit kosmetologiyrittäjien näkökulmasta

Nettidiilit kosmetologiyrittäjien näkökulmastaAjankohtaiseen kakkonen käsittelee tiistaisessa jaksossaan nettidiilejä erityisesti yrittäjän näkökulmasta.

Ohjelmaa varten haastateltiin useita kauneudenhoitoalan yrittäjiä ja lisäksi Suomen Kosmetologien Yhdistyksen toiminnanjohtajaa Hanne Niemistöä sekä Suomessa nettidiilejä kauppaavan kansainvälisen Groupon konsernin Suomen edustajaa CityDeal Oy:stä. Ohjelma esitetään YLE TV2:ssa tiistaina 11.9. klo 21.

Komedo.fi kysyi toukokuisessa lukijakyselyssään kokemuksia nettidiileistä. Tuolloin vastanneista neljäkymmentä prosenttia ilmoitti ettei aio koskaan kokeilla diilimarkkinointia, vastanneista 30 prosenttia ilmoitti saaneensa diilimarkkinoinnista vain negatiivisia kokemuksia, 20 prosenttia vastanneista oli harkitsemassa nettidiilejä ja 10 prosenttia oli saanut diilimarkkinoinnista positiivisia kokemuksia.


Posted: 12.09.2012 08:10 by Komedo.fi #112
Komedo.fi hahmo
Mitä mieltä olitte? Niin ja jos jakso jäi näkemättä, niin sehän on katsottavissa YLE Areenasta areena.yle.fi/tv/1632022
Posted: 13.09.2012 10:31 by wilma #114
wilma hahmo
Faktaa ohjelma toi esille...eli yrittäjät syö itse itsenssä....Harmi on tämä diili-systeemi..jos vaan kaikki tekisi niin ettei ota diilijä niin hintataso pysyisi yllä..
Vaikeet ajat ja on muutenkin hankala pysyä näitten diilejen hintojen mukana..kyllä moni yritys menee nurin näitten diilejen takia..
Kyllä täytyy olla muita tapoja markkinoida itseään..ei kyllä kannate yrittää, olla yrittäjä jos diilejen varaan tekee töitä..
 

Komedo.fi

Komedo.fi on kauneuden- ja ihonhoitoalan ammattilaisille ja ammattiin opiskeleville suunnattu suomenkielinen sivusto, jonka avulla olet selvillä alan viimeisimmistä uutisista ja tapahtumista niin Suomesta kuin ulkomailtakin.

 

Ota yhteyttä

Akkukahva Media / Komedo.fi

Osoite: PL 133, 15101 Lahti

Puhelin: +358 50 568 0091

Sähköposti: komedo@komedo.fi

Internet: www.komedo.fi

Palautelomake

You are here Uutiset Kotimaa Nettidiilit kosmetologiyrittäjien näkökulmasta