Komedo.fi - Ihonhoitoalan verkkomedia

Antioksidantit houkuttelevat kuluttajia

Yhdysvaltalaisen naisen kauneudenhoitotuotteen valintaperusteeseen kuuluvat mm. tuotteen antioksidantit.

Tuorein tutkimus kertoo kuinka moni amerikkalainen naispuolinen kuluttaja valitsee kauneudenhoitotuotteensa tuotteen markkinoinnissa käytettyjen antioksidanttimainintojen perusteella.

Antioksidanteista on mainintoja lukuisissa erilaisissa kuluttajatuotteissa energiapatukoista vitamiinijuomiin ja ihonhoitotuotteisiin saakka - ja markkinatutkimuslaitos Packaged Factsin tuoreen Yhdysvaltojen markkinoita peilaavan "Antioxidant Products in the U.S.: Foods, Beverages, Supplements, and Personal Care" tutkimuksen tuloksista selviää, että nämä tällaiset tuotteet myös houkuttelevat voimakkaasti kuluttajia.

Tutkimuksessa selvisi, että amerikkalaiset kuluttajat eivät monivalintatilanteissa valitse ainoastaan elintarvikkeita ja juomia niiden ravintoarvojen perusteella, vaan käyttävät samaa valintaperiaatetta myös terveys- ja kauneustuotteiden osalta. Tuotteet, joiden pakkauksissa on selkeästi ilmoitettu niiden sisältävän antioksidantteja herättivät kuluttajissa suurta kiinnostusta.

Tutkimuksessa, joka tehtiin helmi- ja maaliskuun 2012 aikana, selvisi että 29 prosenttia yhdysvaltalaisista aikuisista kuluttajista etsii elintarvikkeita, jotka pitävät sisällään suuria antioksidanttimääriä ja lisäksi jopa 44 prosenttia naispuolisista kuluttajista pyrkii ostamaan ihonhoito- ja kosmettikkatuotteita, joiden mainoksissa tai pakkauksissa mainitaan antioksidantit.

Lähde: Packaged Facts

 

Komedo.fi

Komedo.fi on kauneuden- ja ihonhoitoalan ammattilaisille ja ammattiin opiskeleville suunnattu suomenkielinen sivusto, jonka avulla olet selvillä alan viimeisimmistä uutisista ja tapahtumista niin Suomesta kuin ulkomailtakin.

 

Ota yhteyttä

Akkukahva Media / Komedo.fi

Osoite: PL 133, 15101 Lahti

Puhelin: +358 50 568 0091

Sähköposti: komedo@komedo.fi

Internet: www.komedo.fi

Palautelomake

You are here Uutiset Kauneudenhoitoala Antioksidantit houkuttelevat kuluttajia