Suomalaisjohtoisen DigitalBooker ajanvarausjärjestelmän kotisivuilla on julkaistu mainio artikkeli ajanvarausjärjestelmän valitsemiseksi. Artikkelissa syvennytään järjestelmän valintaa helpottaviin kriteereihin sekä asioihin, joita järjestelmiä vertaileva ei välttämättä heti tulisi ajatelleeksi.
Ajanvarausjärjestelmä on yhä keskeisempi osa palveluyrittäjien sähköistä näkyvyyttä ja lähes kaikilla aikaansa seuraavilla yrityksillä on tänään kotisivut, joiden tarkoituksena on luoda näkyvyyttä verkossa. Nettinäkyvyyden lisäksi yhä useampi on löytänyt verkossa mainostamisen, jonka myötä asiakkaat löytävät yrityksen tiedot. Palveluyrittäjien viimeinen askel on kuitenkin mahdollistaa myynti, ja paras tapa tehdä tämä on mahdollistaa, että asiakkaat voivat ostaa palvelun suoraan nettisivuiltasi. Tällä tavalla poistetaan ylimääräinen vaiva, joka asiakkaalle aiheutuu puhelimeen tarttumisesta ja vieläpä yrityksen aukioloaikojen puitteissa. Ajanvarausjärjestelmä antaa asiakkaalle myös mahdollisuuden itse selata aikoja yrityksen määrittelemien ehtojen puitteissa ja valita palvelut ja ajankohdat, jotka sopivat hänelle parhaiten.
DigitalBooker Oy:n sivuilla olevan artikkelin on kirjoittanut yrityksen perustajajäsen ja toimitusjohtaja Fredrik Rönnlund. Vaikka artikkelissa keskitytään kauneusyrittäjien ajanvarausjärjestelmän valintaan, niin artikkeli pätee myös urheiluyrittäjien sekä muiden ajanvarausta miettivien yritysten tapauksessa.
Lue koko artikkeli täällä.